Boob

Jag har blivit duschberoende! Haha. Men jag tror att
det har att göra med att jag blivit så rastlös sen jag
började med lchf! Jag har inget att göra så då tar jag
och duschar typ :P Förut åt man typ chips när man inte
hade nått att göra xD Men det är så skönt att duscha!
Och jag har belönat mig med en massa bra hårprodukter
på senaste tiden också, så det är extra roligt att duscha
när håret blir bra :) Fast det blir det ju inte om man duschar
två gånger om dagen :P Men det är ändå svårt att hålla
sig från duschen x)

Jag saknar förövrigt Erika något otroligt mycket!
Hör av dig tjejen. Livet är inte lika roligt att leva
när inte du är en del av det<3

Kommentarer
Postat av: erika

saknar dig med din lilla plutt!<3

2011-03-28 @ 22:49:07
URL: http://luukskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0