Crimson

Nu sitter jag hos Natta i stan :)
Fan vad gött att ha en lägenhet mitt i centrum! Jag är big time avis! ;)
Men det är jättevarmt tycker jag haha. Måste vara vädret. Hon är ute och
springer nu och jag vill också vara det, men jag känner mig inte riktigt
redo för det än haha. Min kondition är lika med noll för tillfället :P
Så jag ska börja lite smått med motionscykling :) Sen om någon månad
ska jag våga mig ut på en springtur! :) Längtar!

Jag längtar till sommaren också! Jag ska köpa någon sommrig bodybutter
tills dess :) Fan vad skönt att typ ha på sig lite svala kläder och
lukta typ Satsuma eller Sweet Lemon från The Body Shop<3

Den här tjejen hade snygg kropp btw. Mindre tuttar och jag hade viljat vara henne! ;)

Kommentarer
Postat av: erika

jag har en satsuma dom luktar sjukt gott! jag tyckte hennes tuttar v ar fina haha

2011-03-30 @ 21:44:46
URL: http://luukskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0