Need

Jag har duschat. Jag ska gå och köpa Cola Zero snart<3 Sen ska jag
städa och fixa. Sen ska jag storhandla på Willys ;D Sen ska jag till
Svensta City. Imorrn ska jag plugga och sen ut en sväng med Nörsk(:
Sen tillbaka till Staden till tvättid. Om jag dvs inte ska till ytterhogdal
och tatuera mig :) Det låter lite roligare faktiskt. Wellwell. Sen blir det
party med Martina på Fredag :D Såå länge sedan vi gjorde något :)
Hennes vänner ska ju vara med men det blir roligt! :D

Den här låten har till stor del GRYM text:
Jessie J – I Need This

Jag är för ung för ett förhållande känner jag,
jag vill vara ensam och stark innan jag kan
vara stark med någon annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0