PhysicallyFIT

Åh, jag är ganska nöjd! :) Jag och Natta har varit på
stan flera timmar idag :) Först stack vi till stadsdel norr
och gick på outleten på gamla slakteriet :) Jag fyndade
för 400 jävla spänn! Haha. Allt kostade 50 kr styck, så.
Jag köpte 3 par jeans :) Men det var ju mest ganska
små storlekar så jag köpte typ skinnyjeans som jag
har tänkt ska peppa mig när jag går ner i vikt :)
Sen gick vi på stan, jag köpte lite allt möjligt :P
En mango whip body lotion på The Body Shop till exmpel! :)
Jag ska lägga ut bilder på det jag köpte, imorrn!
För idag ska jag ha det trevligt och umgås med Natta
hemma hos henne haha. Kameran är hemma :)
Well well, nu ska jag hjälpa henne att diska! :D

Kommentarer
Postat av: Angrychair

Allt som innehåller ordet "whip" är automatiskt snuskigt! :D

2011-03-31 @ 21:48:52
URL: http://imaginos.blogg.se/
Postat av: Jontindra

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2012-06-13 @ 13:41:16
URL: http://jontindra.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0