Sleep

Jahapp, jag har varit sjuk i 2 veckor nu. Det började lite
när jag stack och tatuerade mig, sen lugnade det ner sig
men sen i Onsdags stack jag och Natta ut. Jag shotade en
Jäger haha, men när vi gick hem var det grymt kallt. Så
jag blev jätteförkyld.
Tatueringen blev asbra i alla fall :) Den hade läkt efter en
vecka haha! Läkköttet jag har ;D
Well well, idag har jag och Natta hängt. Vi gick på Willys
och handlade nyttig mat :P När vi kom ut därifrån hade
våromgivningen blivit vinterland :o Gillas inte!

Nu är jag trött och ska dra mig mot sängen<3

Haha! Just ja, jag köpte frimärken till ett kuvert
med förbetalt porto idag! Dagens klockrena tabbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0