Tat.

I would give anything
to be the one that tears of your wings

Idag stack jag till Ytterhogdal och tatuerade mig! :) Jag kände
mig febrig när jag klev upp 5 imorse, men ignorerade detta och
drog mig in i duschen. Sen mot bussen, åkte på lite över 2 timmar
och sen gick jag och fick mig en tattoo :> Allt som allt tog det 3
timmar. Haha sen gick inte bussen tillbaka förrän kl. 5 så jag satt
i över 4 timmar och väntade på bussen, febrig och jävlig. Men såånt
äär liivet.. :>
När jag kom hem gick jag och skrev upp en ny tvättid till imorrn,
jag hann inte tvätta idag haha. Sen gick jag upp till mig och satte
på (haha satte på) en kyckling i ugnen. Men då tycker helt plötsligt
Robin att vi ska ut och gå haha ;D Trött och dan pallrar jag iväg
och träffar min vän som jag inte har sett på evigheter :) Vi drack
te istället för att gå :P Men jag fick mig ju en promenad in och från
stan :) Lovelly. Nu är jag aptrött men måste få i mig någon mat :P
Så äta, sova :)<3
Aloha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0