Bill..s

Vaknade typ 11.50 idag :S ILLA. Sen stack jag en sväng på Svensta. Pow.......
Gick på banken, satt in pengar, köpte grädde på Ica (Det satt en störig typ och spelade på pianot som står i affären, så jag hörde nästan inte Josefin som jag talade med i teflonen.)
Kom hem, öpnnade posten. Morsan hade beställt en bok med massa LCHF-recept! 8D Glad tjej. Asbra mattips! Nu nedrans ska jag bli expert på att laga low carb-mat! :) 
Jag ringde till net1 också. De hade skickat en faktura till mig på 880 kr! Jag som inte ens är kund där än :P Jag har prövotid till i Juni :P Sen vill jag påstå att de har grymt lång väntetid på kundtjänsttelefonen. 23 minuter väntade jag. Det hade ju varit okej om de inte hade satt in en röst varje 30:e sekund som sa exakt samma sak om och om igen. Inte ens vilken plats i kön jag hade kunde den säga! Pff. Nedrans Net1. Men jag hoppas på att det funkar i Nysätern :) Jag åker minsann dit till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0