Clean

Idag blev det storstäd! Min kära bror Emil har flyttat ut sig från hans lägenhet.. Eller, jag och morsan flyttade ut honom från hans lägenhet haha. Han var tvungen att jobba och imorrn flyttar min vän Erika<3 och hennes bf och katt in i den istället:) Han hyrde den av hennes mamma :) Men jag klev upp 8! idag D: Hemska tider haha. Så åkte vi in till staden och putsade fönster, torkade golvlister och allt det där :) När jag kom hem åt jag hallon och grädde! :D Jag är en glad tjej för jag börjar äntligen känna mig lite nöjd med min kropp. Visst jag har 20 kg kvar, men för några månader sedan hade jag nått botten i självkänsla :p
Well well, nu blir det väl melodifestivalen...... Bara för att morsan har tagit över tvn haha. Men jag ska smsterrorisera Erika och prata om hur dålig han Saaaaaaaade är :>
Hejjjedåee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0