Mothersday

Idag är det minsann mors dag! Så off to svenstavik we go! Min storebror ska dit senare. Jag hade tänkt ta bussen men då tänkte jag vara finurlig och åka med honom. Jag frågade om han var i svensta innan 18 för då är bussen där, jaa det skulle han vara. Nu påstår han att han menade att han skulle åka 18 x) Ja ja, nu spelar det ingen roll. Jag orkar inte åka buss haha! 
Tjoho, nu tittar solen fram :) Jag tycker att det kan bli så pass med sol att jag kan ha solglajjer på mig. Osminkad tjej, hej hej. 
Jag jobbar fortfarande på Erikas och min shoppingblogg :) Vettefan riktigt hur den blir faktiskt haha. Jag måste fortfarande få till en annan header.. Jag har mitt PS i svensta :P Så jag får vänta tills jag är där :P Här är länken iaf.. http://ustwoshopaholics.blogg.se/
Anledningen till att jag verkligen tog tid och förklarade att jag fortfarande jobbar på bloggen var för att ni ska ha överseende med hur den ser ut haha ;) Nu vet ni det minsann :D
Ha en bra mors dag!<3

Haha bara för att han har på sig solglasögon som nu är mode för tjejer ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0