Ohsunnyday

Idag har jag varit på stan med Erika :)<3 Jag handlade massa...
Inte bra, jag börjar allvarligt känna att det börjar bli ett problem.
Men å andra sidan blir jag glad av grejerna sen ;) Jag tror jag ska
lägga ut bilder på dem sen, men jag har packat ner hälften i en väska
som ska till svensta och hälften i garderoben så jag kanske inte ens minns
vad det är jag köpte idag haha. Well well.
Nu sitter jag och har jättetråkigt. Det är för sent för att orka göra körkortsteori
och för tidigt för att jag ska vara för trött för att kunna sova...
Det är förövrigt cpstörigt när blogg.se har nån jävla skit så orden blir
typ 3 mil ifrån varnadra............
Imorrn ska jag och Mini sola! :)<3
Jag köpte en assnygg ring och silvernagellack, men inget av det
syntes på bilden x) Typiskt. Det blev en ganska cool bild ändå :)
Den hade kunnat bli bättre men jag orkar inte öppna PS haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0