Partyname

Igår var det kalas för Malou! :) Det var mycket trevligt! Jag har aldrig träffat på en gladare 1åring! :D<3 Inte ett enda gnäll<3 Sötaste tjejen. Jag är världens stoltaste moster :)
Jag tog massa bilder på Malou, Kajsa och Johan, och jag satt och photoshopade lite igår. Hann med en bild som blev asbra, men jag väntar med att lägga ut den för jag väntar på att de ska svara om jag får lägga ut bilder på dem :) Jag glömde ju dock att ta en bild på Malous present. Jag ska be Kajsa skicka en :) Det var iaf ett Carrie-halsband. Som Carrie har i sex and the city haha. I guld som det står Malou på :) Sen fick hon en scrapbook som jag gjort :)
Nu känner jag för att PSa lite :) Mycket fina bilder sen igår!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0