Seek/Destroy

Idag var jag på stan med Erika och Robin. Det var lite drygt, vi fördrev tid :P Mitt möte skulle vara fyra och jag var inne i stan halv två. Så Vi hängde i affärer och kikade på vad vi skulle fynda imorrn ;D Robin var väl minst entusiastisk över hela fönstershoppinggrejen ;) Men när Erika gick hemåt så kom han på att han ville kolla lite på Do It. Han hittade minsann också grejer han ska köpa imorrn ;>
Men när jag väl skulle på mötet var det stängt och jag orkade inte vänta på att se om det kom någon och öppnade eller om det var inställt :P Så jag gick hem till Robin och hängde ett tag.

Nu är jag hemma och har absolut inget särskilt för mig. Lyssnar på Metallica :)<3 Det är jättestädat och jag har inget jag ska göra nu direkt. Plugga teori.. Men.. snart.. inte nu. Haha!
Jag tror jag ska rota runt i garderoben lite och kika om jag kan komma i några kläder som jag inte fick på mig innan jag började med LCHF :) 

Läängtar tills i helgen :) Fredag blir det fest med alla bästa personerna och på Lördag blir det teaterträdgården med Robin och hans vänner haha :) Om det blir bra väder!
POW POW POW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0