Påny

Sitter och tittar på Nittileaks >:D Love it!
Idag har jag klippt gräs :) Jag tycker att det är avslappnande.
I förrgår var jag ute en sväng med min häst Billy så att han fick äta masssa gräs :)
Imorrn blir det staden. Ska på ett volontärmöte och ska dra med Robin dit :) Och Erika! :)
På torsdag blir det körlektion och sen hem till Erika och hennes nya lägenhet :D
Fredag blir det fest hos Josefin med BÄSTA människorna :) Det blir Jag, Josefin, Erika, Therese och Robin! :)
Alla mina fina vänner samlade för en grym kväll innan jag sticker och jobbar hela sommaren :) Det kommer
bli grymmmmt! <3



I'm pretty awesome


Emil bad mig ta lite bilder på hans bil haha :) Jag tyckte att den här blev bra med glänsande
ruta och Billy i bakgrunden ;)


Jag och min fina häst Billy :)


Fina Billy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0