x

Igår kom Robin hit i full rulle haha ;D Han skulle promt hit för att spela ett xboxspel han köpte igår. (Han har inget xbox :p) Så då satt han här i 3 timmar och spelade och somnade sedan på min soffa xD 
Idag har jag fått lunch av bästaste Mini<3 Hennes och Loves nya lägenhet är fin :) Och deras kattunge är ännu finare ;> 
Sen gick jag på körskolan. Jag tog såklart fel på tiden och missade min körlektion haha! Sopa. Men jag bokade två nya plus riskettan :) Det tar sig!
Imorrn är det feest :D

Jag tycker förövrigt att scorett's hemsida suger balle. De har inget av vad de säljer i affärerna där typ :P Men Erika köpte leopardskorna på Nelly.se och jag köpte liknande på scorett igår men gråa utan dragkedja :)
De gula köpte jag på Nelly :) Jag orkade inte fixa en ny bild så ursäkta den stygga bilden på Mini och mig haha, jag försökte mig på att göra en header till våran nya shoppingblogg igår men big fail :) Jag ska länka bloggen när den är klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0