R+D

Oh, sunny day! :) Jag är ganska glad! Nu har jag tagit mig till Svenstavik (ze metropol) och stannar här tills på Tisdag! Sen arbetsförmedlingen, sen skatteverket, sen Erika, sen Therrorése och sen Robin! :) <3 Ja ja.
Idag åkte jag i alla fall från Nysätern för sista gången i år. Vemodigt! :/ Jag bor där en fjärdedel av varje år och det har blivit ett andra hem. Nu dröjer det nio månader innan jag är där igen..
Erika! Jag har btw asroliga bilder från kräftskivan! Ring mig! :)



Bland glasskärvors skrammel och skrål, blir han hennes hjärtas skatt.
Men Romeo fyller sitt hjärta, med svarthet bara i natt.
Han älskar bort hennes vilda, kysser blodet från hennes mun.
Sen lägger han ner sitt huvud, i sitt ensamma kalla rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0