You.

Imorse ville jag inte kliva ur sängen. Inte för att jag var trött, men för att jag insåg att jag inte hade någon anledning att kliva upp. Men sen kom jag på att om så är fallet får jag ju helt enkelt ta mig i kragen och skapa en anledning att kliva upp. Sen insåg jag att jag har den bästa anledningen någonsin att kliva upp på mornarna; Mitt liv.

Jag var nyss ute och tog en bild på mina fina hästar :) Och då insåg jag att Sirre var halt, han hade en hovböld! :( Så jag kände mig som en riktigt redig tjej när jag tog fram hovkrats, kniv och rena trasor och metodiskt rengjorde hoven, skar upp bölden, tvättade rent och lindade in den i rena trasor. cool-hesttjej.nu



For it's been so long, since I have seen you.
I can hardly remember your face anymore.
When I get really lonely and the distance causes our silence,
I think of you smiling
with pride in your eyes.
A lover that sighs

If you want me; satisfy me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0